Ներսես Շնորհալի «Առաւօտ լուսոյ»

Առաւօտ լուսոյ,

Առաւօտ լուսոյ,
Արեգակն արդար,
Առ իս լոյս ծագեա:

Բըղխումն ի Հօրէ,
Բըղխեա ի հոգւոյս,
Բան քեզ ի հաճոյս:

Գանձդ ողորմութեան,
Գանձիդ ծածկելոյ
Գըտող զիս արա:

Դուռն ողորմութեան,
Դաւանողիս բաց,
Դասեցո վերնոցն:

Երրեակ միութիւն,
Եղելոց խնամող,
Եւ ինձ ողորմեա:

Զարթիր, Տէր, յօգնել,
Զարթո ըզթմրեալս,
Զուարթնոց նըմանիլ:

Էդ Հայր անսկիզբն,
Էակից Որդի,
Է միշտ սուրբ Հոգի:

Ընկալ զիս, գըթած,
Ընկալ, ողորմած,
Ընկալ, մարդասէր:

Թագաւոր փառաց,
Թողութեանց տուող,
Թող ինձ զյանցանս:

Ժողովող բարեաց,
Ժողովեա եւ զիս
Ժողովս անդրանկաց:

Ի քէն, Տէր, հայցեմ,
Ի մարդասիրէդ,
Ինձ բժշկութիւն:

Լեր կեանք մեռելոյս,
Լոյս խաւարելոյս,
Լուծանող ցաւոյս:

Խորհրդոց գիտող,
Խաւարիս շնորհեա
Խորհուրդ լուսաւոր:

Ծնունդ Հօր ծոցոյ,
Ծածկելոյս ստուերաւ
Ծագեա զլոյս փառաց:

Առաւօ՛տ լույսի

Առաւօ՛տ լույսի, արեգա՛կ արդար, ինձ լո՛ւյս ծագեցրու:

Բխո՛ւմն Հօրից, բխի՛ր հոգուս մեջ, խոսք Քեզ հաճելի:

Գանձդ ողորմութեան, ծածկված գանձդ, գտնող ինձ արա:

Ողորմութեան դուռը դավանողիս բա՛ց, դասի՛ր երկնայինների հետ:

Երրեակ Միութիւն, եղածների խնամող և ինձ ողորմիր:

Զարթնիր, Տէ՛ր՝ օգնելու, արթնացրո՛ւ թմրածիս, որ հրեշտակներին նմանվեմ:

Է հայրդ անսկիզբ, էակից Որդի, և միշտ Սուրբ Հոգի:

Ընդունի՛ր ինձ գթա՛ծ, ընդունի՛ր ողորմա՛ծ, ընդունի՛ր մարդասէ՛ր:

Թագաւո՛ր փառքի, թողութիւններ տվող, թողութիւն տուր հանցանքներիս:

Ժողովո՛ղ բարիքների, ժողովիր և ի՛նձ, ժողովի մեջ անդրանիկների:

Հայցում եմ Տէր Քեզանից՝ մարդասերիցդ, ինձ բժշկութիւն:

Կեանք եղիր մեռածիս, լոյս՝ խավարեալիս, փարատիչ՝ ցավիս:

Խորհուրդնե՛րն իմացող, խաւարիս շնորհի՛ր, խորհուրդ լուսաւոր:

Ծնունդ Հոր ծոցի, ստուերով ծածկվածիս, ծագեցրո՛ւ լույսը փառքի:

Թողնել մեկնաբանություն